Moje recenze

Filmové tipy #01 - Filmový víkend

2. března 2016 v 13:13 | NikaV
Znáte ten pocit, kdy si na nějaký den něco naplánujete, ale nakonec děláte něco úplně jiného? Tenhle pocit znají nejspíš všichni a já jsem ho zažila minulý víkend. Spolubydlící měla odjet na víkend domů, takže jsem měla mít celý pokoj celý víkend jenom sama pro sebe. Měla jsem naplánované se učit databáze a pak psát Kate. Nakonec z toho vznikl filmový víkend s jedním připsaným odstavcem ke Kate a jedno nedodělané video ke Kate. Ne, že by mi někdo zaklepal na dveře s hromadou filmů. Jednoduše jsem prostě neměla na nic náladu. Inu, když by vám rodič v pátek dopoledne během jednoho cvičení napsal zprávu, že v noci zemřel váš pes, taky byste neměli na nic moc náladu. Ale nechci psát žádný lítostivý článek o tom, jak byl Gucci bezvadný pes, jaký prožil bezvadný život a jak poslední měsíce nic nejedl, byl na operaci a veterináři si s ním nevěděl rady. Ne, já se chci podělit o pár tipů na filmy.

Evangelium podle Richelle Mead

17. února 2016 v 10:58 | NikaV
Před dvěma týdny jsem navštívila knihkupectví v sousedním městě a byla jsem velmi zdrcená, že jsem tam nenašla žádnou knížku od Richelle Mead. Původně jsem si říkala, že bych se mohla podívat na její dvě nové knihy z nové série Věk X. Jenže nebyly nikde v novinkách, což by nebylo tak překvapující, neboť vyšly v roce 2013 a 2014 (a já se o nich dozvěděla koncem roku 2015... Jak to že jsem o nich nevěděla dřív?!). Jenže ani v sekci fantasy jsem je nenašla. Říkala jsem si, že je naleznu u jejích starších knih, které napsala, jenže ani ty nikde nebyly. Co se stalo? Je to jenom ignorace konkrétního knihkupectví anebo je opravdu jedna z mých oblíbených spisovatelek tak opomíjená?

HP fanfiction aneb Které z nich za něco stojí?

25. ledna 2016 v 2:00 | NikaV
Fanfiction. Fanouškovská tvorba. Literární žánr, často zcela přehlížený pro naprosto nekomerční účely, který vznikl již v šedesátých letech minulého století. V té "temné době" před začátkem internetu se jednalo pouze o tištěnou podobu a následné rozesílání mezi fanoušky skrz takzvané "fanziny" (neprofesionální fanouškovské časopisy). Od těch dob nastal pokrok, k lepšimu i k horšímu. Nyní máme mnohem více možností, jak svoji tvorbu šířit. Naším nepostradatelným společníkem se stal internet. Sdílet své dílo je dnes velmi jednoduché, jedná se jen o několik kliknutí. Internet je kvůli tomu zahlcen příběhy, ať už kvalitními nebo nekvalitními.
Problém se tudíž stává jak oddělit zrno od plév? Jak nalézt pěkný příběh? Inu, nyní na řadu přicházím já.
Sama sebe bych označila, že se specializuji na fandom Harryho Pottera, neboť jsem z něho už přečetla snad dost povídek. Proto si myslím, že přišel čas se podělit o své oblíbené povídky ze svého seznamu, který dávám dohromady už asi čtyři roky. Aby ale vše bylo o něco snazší, tak seznam rozřadím do kategorií.

Vlog#3 - Festival Fantazie

31. května 2015 v 11:03 | NikaV
Omlouvám se za nezaostření, ale foťák má automatické zaostřování a momentálně jsme na válečné stezce. Snad do příštího video nastane mír.

Více informací o Festivalu Fantazie: www.festivalfantazie.cz

The Sims 4 - Vylepšení, nekalosti a chyby

16. září 2014 v 23:13 | NikaV

RPG hry 2

10. srpna 2014 v 13:45 | NikaV
Moje další recenze o RPG hrách aneb něco o těch hrách, které momentálně hraju.
Na úvod bych ráda podotkla, co je podle mě nejhlavnější v RPG. Nejdůležitější je příběh, ten určuje kvalitu. Pokud je hra jenom o tom, kdo s kým chodí, pak to není RPG hra, ale nová verze telenovely. V takových RPG se dá narazit na různé lidi, kteří mají různé představy o tom, co to vlastně RPG je. Jak už jsem se zmiňovala v předchozím článku, založit RPG je snadné, ale vést ho, je těžší.

Recenze na pořady FF - Neděle

2. srpna 2014 v 23:03 | NikaV
Bohužel jsem tenhle slibovaný článek nestihla před odjezdem na tábor a v lese bez elektřiny a internetu se mi psalo blbě, tak ho píšu teď.

50 odstínů blbosti

27. května 2014 v 0:15 | NikaV

RPG hry

18. února 2014 v 0:52 | NikaV
Už hraju nějakou dobu nějaká RPG, takže bych mohla zkusit zrecenzovat je. A pro ty kteří netrpělivě vždycky čekají na nové kapitoly mých povídek, tady máte viníky, proč mi to někdy tak dlouho trvá. Ono když hraje až do dvou nebo do tří do rána tři RPG naráz, tak jak mám potom ještě stíhat psát povídky?

Dexter

14. ledna 2014 v 19:28 | NikaV
Abych se trochu odreagovala od učení, tak tu máme další recenzi.

Dexter

ASoIaF

12. prosince 2013 v 18:40 | NikaV

A Song of Ice and Fire

Ačkoliv možná název článku připomíná připomíná nějakou hru podobnou WoW či něco podobného, já mám na mysli něco jiného. Mám na mysli A Song od Ice and Fire aneb Píseň ledu a ohně. Jedná se o knižní ságu od George R. R. Martina, zatím nedokončenou, podle které je natočen seriál Game of Thrones neboli Hra o trůny.